REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO Caprima.Pl

z dnia 19.01.2025.

Dane firmy:

M-LEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, adres: 32-100 ul. NOWA 2, PROSZOWICE MAŁOPOLSKIE, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego za numerem 0000777420, posiadająca następujący NIP: 6821780120 oraz REGON: 382852773.

I. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna
lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne
przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;

2. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23
kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);

3. Regulamin – niniejszy Regulamin
świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego
caprima.pl

4. Sklep internetowy (Sklep) – serwis
internetowy dostępny pod https://caprima.pl/ za pośrednictwem
którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;

5. Towar – produkty prezentowane w Sklepie
Internetowym;

6. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży
Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy m-lek sp. z o.o a
Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu; caprima.pl

7. Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży
konsumenckiej
 – ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych
warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr
141, poz. 1176 ze zm.);

8. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną –
ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U.
Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta,
zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w
szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

II. Postanowienia ogólne

2.1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze
sklepu internetowego dostępnego pod https://caprima.pl/

2.2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w
art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

2.3. Sklep internetowy, działający pod https://caprima.pl/ , prowadzony jest przez

M-lek Sp. z o.o Ul. Nowa 2, Proszowice 32-100.

2.4. Niniejszy Regulamin określa w szczególności :

a.) zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w
ramach sklepu internetowego;

b.) warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji
produktów dostępnych w ramach sklepu internetowego;

c.) warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień
w ramach sklepu internetowego;

d.) zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług
świadczonych w ramach Sklepu Internetowego.

2.5. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:

a) Google Chrome w najnowszej wersji 2.5 lub nowszej, z włączoną obsługą niezbędnych aplikacji i skryptów,

b) inna przeglądarka internetowa w wersji najnowszej lub nowszej, zapewniająca pełną funkcjonalność sklepu,2.6. W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient
powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia
końcowego, z dostępem do Internetu.

2.7. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa M-lek Sp. z
o.o zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem
Sklepu internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku
potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.

2.8. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w
każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej
serwisu https://caprima.pl/ oraz pobrać go i
sporządzić jego wydruk.

 

2.9. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych
Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny,
stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

3.1.

Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu internetowego jest rejestracja w jego ramach lub akceptacja regulaminu i zakup jako gość.

3.2. Rejestracja
następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego,
udostępnianego na jednej ze stron Sklepu.

3.3.

a.)Warunkiem
rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie
danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.

b.) Warunkiem  zakupu bez rejestracji jest wyrażenie zgody na
treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako
obowiązkowe.

3.4. M-lek Sp. z o. o może pozbawić Klienta prawa do
korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do
części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w
przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:

a.) podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane
niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub
naruszające prawa osób trzecich,

b.) dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego
naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych
innych klientów sklepu internetowego,

c.) dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez M-lek
Sp. z o.o za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub
ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię M-lek
Sp. z o.o.

3.5. Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze
sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej
zgody M-lek Sp. z o.o.

3.6. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów
i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy
podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia
bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu
pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych
przesyłanych w Internecie.

3.7. Klient zobowiązany jest w szczególności do:

a.) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych
przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub
naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,

b.) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie
zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego
oprogramowania lub urządzeń,

c.) niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub
umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej
(spam),

d.) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób
nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla M-lek Sp. z o.o,

e.) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach
Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,

f.) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z
przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa,
postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci
Internet.

IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

4.1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu
internetowego należy wejść na stronę internetową https://caprima.pl/
, dokonać wyboru odpowiedniego produktu podejmując kolejne czynności techniczne
w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na
stronie.

4.2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany
poprzez ich dodanie do koszyka.

4.3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia
przycisku „Zamawiam” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych
oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi
Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.

4.4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu
internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie
złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać
informacje dotyczące:

a.) przedmiotu zamówienia,

b.) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów, w
tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),

c.) wybranej metody płatności,

d.) wybranego sposobu dostawy,

e)czasu dostawy

4.5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie
akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako
obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Kupuję i płacę” 

4.6. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie
woli zawarcia z M-lek Sp. z o.o Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.

4.7. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość
e-mail zatytułowaną ,,Realizacja zamówienia nr’’, zawierającą ostateczne
potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia oraz jego numer.

4.8. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania
przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.

4.9. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o
treści zgodnej z Regulaminem.

V. Dostawa

5.1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru
Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w
trakcie składania Zamówienia.

5.2. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką
kurierską. Koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.

5.3. Termin realizacji dostawy wynosi od 2 do 5 dni
roboczych licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia.

5.4. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w
każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej
serwisu https://caprima.pl/ oraz pobrać go i
sporządzić jego wydruk.

Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie
Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez
przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do
przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji Zamówienia
oraz faktury VAT.

VI. Ceny i metody płatności

6.1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają
wszystkie składniki, w tym podatek VAT (z wyróżnieniem wysokości stawki),
cła oraz wszelkie inne składniki

6.2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:

a.) przelewem na numer konta bankowego 34 1950 0001 2006
0091 4001 0003
,

b.) płatnością w systemie Przelewy24.pl

c.) zapłata kartą płatniczą w systemie Przelewy24.pl

VII. Uprawnienie do odstąpienia od umowy

7.1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221
Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do
odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając
stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni i wysyłając je na adres ul.
Nowa 2, 32-100 Proszowice podany w niniejszym Regulaminie.

7.2. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło
dostarczenie Towaru.

7.3. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest
wyłączone w przypadku.

  • Po
    otwarciu opakowania ponieważ towar traci sterylność.

7.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość,
umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w
stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego
zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14
dni. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres:

M-lek Sp. z o.o ul. Nowa 2, 32-100 Proszowice.

7.5. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany
w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie
transportu.

7.6. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.

VIII. Reklamacje dotyczące Towarów

8.1. M-lek Sp. z o.o  jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta
będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z
Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym
Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

8.2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta
gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy
kierować na adres biuro@m-lek.pl. M-lek Sp. z o.o   zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej
reklamacji w terminie do [14] dni, a gdyby to nie było możliwe, do
poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

8.3. M-lek Sp. z o.o  nie
jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu należytego
wykonania oraz prawidłowego zapakowania w warunkach sterylnych oraz
przeprowadzania odpowiednich badań towaru. Każda partia towaru aby była
dopuszczona do sprzedaży przez M-lek Sp. z o.o  obligatoryjnie musi posiadać wszelkie wymagane
badania ze strony producenta.

IX. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą
elektroniczną

9.1. M-lek Sp. z o.o  podejmuje
działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim
zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w
rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

9.2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić M-lek
Sp. z o.o  o wszelkich
nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu
Internetowego.

9.3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu
Klient może zgłaszać pisemnie na adres: M-lek Sp. z o.o ul. Nowa 2, 32-100
Proszowice, mailowo pod adres biuro@m-lek.pl lub przy użyciu formularza
kontaktowego.

9.4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i
nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości
związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

9.5. : M-lek Sp. z o.o zobowiązuje się do rozpatrzenia
każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do
poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

X. Postanowienia końcowe

10.1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy :
M-lek Sp. z o.o a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221
Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami
właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

10.2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy :
M-lek Sp. z o.o a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221
Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze
względu na siedzibę : M-lek Sp. z o.o.

10.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie
mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu
usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.


Scroll to Top